مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13اجتماعي

ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با دوربین نظارت می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال می شود و دوربین های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده ها وضعیت تردد را کنترل می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال می شود و دوربین های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده ها وضعیت تردد را کنترل می کنند.

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز سه شنبه 24 فروردین از اعمال شدید ممنوعیت های ترافیکی کرونا در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: برابر مصوبات ستاد کرونا و تدابیر اتخاذ شده، ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در صورت رعایت نشدن این دستورالعمل در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: دوربین های نظارتی پلیس وضعیت تردد را کنترل خواهند کرد لذا شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 صبح در همه شهرهای استان بدون در نظر گرفتن رنگ آنها نیز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با دوربین نظارت می شود

ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با دوربین نظارت می شود