مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13سياسي

تشکیل دولت جدید لبنان مورد تأیید ایران است


رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تشکیل دولت جدید لبنان مورد تأیید ایران است و برون رفت از شرایط حاضر لبنان هم تنها از طریق انسجام و وحدت مردم و طوایف این کشور ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن محمد عباس، سفیر لبنان در تهران امروز با عباس گلرو، نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

نائب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان در ابتدای این دیدار با اشاره به موقعیت استراتژیک لبنان در منطقه،گفت: اهمیت جایگاه لبنان در منطقه غرب خاورمیانه با برجسته شدن نقش مقاومت در به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی و خنثی سازی توطئه ها و فشار امریکا بیش از پیش آشکار شده است.

وی افزود: تعامل و مراوده دو کشور جمهوری اسلامی ایران و لبنان در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی، تجاری و سیاسی باعث بالندگی دو کشور در منطقه و سدی مستحکم در برابر خباثت های رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

گلرو، نقش تعاملات پارلمانی در شکوفایی مراودات دولت های فیمابین را مهم بر شمرد و تقویت همکاری های پارلمانی در قالب گروه دوستی پارلمانی ایران و لبنان ضروری دانست.

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس در این خصوص، سفرهای متقابل گروه دوستی پارلمانی دو کشور را جهت ارتقای سطح تعاملات دو کشور در حوزه پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت جدید لبنان مورد تأیید ایران است

تشکیل دولت جدید لبنان مورد تأیید ایران است