مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13سياسي

محسن هاشمی: شهرداری هزینه های تبلیغاتی و تشریفاتی را حذف کند


محسن هاشمی ، رییس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از مدیریت شهری بخصوص بخش خدمات شهری انتظار داریم در این شرایط سخت، حداکثر مساعدت ممکن را در تامین زندگی کارگران واقشار آسیب پذیرفعال در سازمان بوستان ها، - پاکبانان و سایر بخشهای شهرداری انجام دهد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، محسن هاشمی محسن هاشمی روز سه شنبه در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، فرصتی برای بازگشت به اخلاق و انسانیت است، گفت: روزه داری در اسلام اگرچه فردی ترین عبادت ممکن است، اما آثار اجتماعی گسترده ای دارد که مهمترین آن همدردی با نیازمندان و چشیدن طعم گرسنگی و تشنگی برای همه جامعه است.

وی افزود: البته روزه داری واقعی، تنها به گرسنگی وتشنگی محدود نمی شود ومهمتر از روزه دهان، رعایت اخلاق و حق الناس و پرهیز از هتک آبرو و آزار دادن دیگران است.

هاشمی ادامه داد: شاید این ویژگی روزه داری، امسال با توجه به شرایط سخت اقتصادی کاهش ارزش پول ملی و تحریم که بخش بزرگی از جامعه ما را دچار مشکلات معیشتی کرده است، اهمیت بیشتری یابد.

رییس شورای تهران عنوان کرد: با کاهش ارزش پول ملی و تورم شدید فعلی، اکثر دهک های جامعه در تامین مایحتاج اولیه و نیازهای حیاتی خود با مشکل مواجهند وشاهد کاهش سبد غذایی و کوچک شدن سفره مردم هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: شهرداری هزینه های تبلیغاتی و تشریفاتی را حذف کند

محسن هاشمی: شهرداری هزینه های تبلیغاتی و تشریفاتی را حذف کند