مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-13اقتصادي

گرد و خاک سیمان در بازار مصرف/ سیمان هم در بازار نایاب شد


زمزمه های افزایش قیمت و خیز تولیدکنندگان سیمان برای افزایش یمت در سال جدید و احتکار این محصول در مصالح فروشی ها و عاملان فروش و عدم توزیع و نظارت درست باعث شده است تا این روزها سیمان به مشکل اصلی سازندگان و کارگرانی ساختمانی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چند وقتی است که واحدهای عرضه سیمان و مصالح فروشی ها در سطح استان زنجان از عرضه سیمان خودداری و یا اعلام می کنند که سیمان برای فروش ندارند.

عدم عرضه سیمان در این روزهای بهاری که روزهای شلوغی و اصلی برای کارهای ساختمانی در مناطق سردسیری و به ویژه شهر زنجان است باعث شده تا کارهای ساختمانی تعطیل و عملا این اتفاق باعث بیکاری هزاران نفر شود، چرا کارهای ساختمانی به هم پیوسته است و مخصوصا سیمان عامل اصلی در احداث بناهای مختلف و کارهای عمرانی است.

استان زنجان دارای دو کارخانه فعال سیمان است و کمبود و عدم عرضه سیمان که در واقع تلاش واحدهای تولیدی برای افزایش قیمت آن تا بیش از 50 درصد است، اقدامی که که زمزمه های آن، چند وقتی است که به گوش می رسد.

البته فروش سیمان به صورت غیر مجاز توسط واحدها ادامه دارد و این محصول را با قیمت های بالاتر و به قیمت حدود 40 هزار تومان در بازار غیر رسمی به فروش می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک سیمان در بازار مصرف/ سیمان هم در بازار نایاب شد

گرد و خاک سیمان در بازار مصرف/ سیمان هم در بازار نایاب شد