مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-13سياسي

کرکره کتابفروشی ها پایین آمد، بساط دستفروشان گسترده تر شد+عکس


راسته خیابان انقلاب که محل حضور کتابفروشی های بزرگ و کوچک است با اعلام محدودیت ها چهره دیگری به خود گرفته است.

حالا کرکره کتابفروشی ها پایین آمده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تنها با گذشت دو روز از محدودیت های اعلام شده ستاد کرونا به واسطه شیوع مجدد ویروس کووید 19 در کشور و تعطیلی بسیاری از اصناف در کشور و شهر تهران، برخی مشاغل با کرکره های نیمه باز فعال هستند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار فارس، راسته خیابان انقلاب که محل حضور کتابفروشی های بزرگ و کوچک است با اعلام محدودیت ها چهره دیگری به خود گرفته است.

حالا مغازه های کتابفروشی کرکره هایشان را پایین کشیده اند اما از سوی دیگر فرصتی دست داده تا دستفروشان بساط پهن کرده و خیلی راحت به عرضه هر نوع اثری بپردازند.

هرچه به ساعت عصرگاهی نزدیک تر می شدیم، تعداد بیش تری از این افراد بساط گسترده و به عرضه کتاب هایی با تخفیف 50 تا 70 درصد می پرداختند.

در گوشه و کنار هم برخی کتابفروشی ها در مغازه و با کرکره های نیمه پایین به ارائه خدمات می پرداختند، اما تعدادشان محدود بود و دستفروش ها نمایان تر بودند.

طی روزهای اخیر به دلیل موج چهارم کرونا در کشور، کتابفروشی ها در زمره کسب و کارهای گروه یک محسوب نشده و ملزم به تعطیلی شدند؛ امری که انتقادهای بسیاری را در میان ناشرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرکره کتابفروشی ها پایین آمد، بساط دستفروشان گسترده تر شد+عکس

کرکره کتابفروشی ها پایین آمد، بساط دستفروشان گسترده تر شد+عکس