مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-13سياسي

استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق محیطبانان زنجانی


رییس سازمان محیط زیست با قدردانی از حمایت رییس قوه قضاییه از محیط بانان گفت: از همه ابزارهای قانونی برای رسیدگی کامل و احقاق حقوق محیط بانان شهید زنجانی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه روز گذشته ضمن ابراز تأثر از شهادت محیط بانان زنجانی، دستور داد تا رسیدگی سریع و دقیق و کیفر عبرت آموز مجرمان به سرعت انجام شود.

عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست در پیامی از تلاش ها و حمایت های بی دریغ رییس قوه قضاییه درباره پیگیری کیفر قاتلان محیط بانان زنجانی قدردانی کرد.

و بر لزوم حمایت های قضایی و حقوقی مناسب از محیط بانان تاکید کرد و افزود: حل مسائل محیط زیست کشور و حمایت های قضایی و اقتصادی محیط بانان را مستلزم ارائه اقدام ها و سیاست های ویژه ای دانست که دولت و مجلس به منظور اصلاح قوانین موجود باید به آن توجه داشته باشند.

معاون رییس جمهور با تاکید بر پیگیری موضوع شهادت محیط بانان زنجانی تصریح کرد: از همه ابزارهای قانونی در مسیر اجرای عدالت در مورد محیط بانان بهره خواهیم برد و تا رسیدگی کامل و احقاق حقوق حقه این محیط بانان شهید کار را دنبال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق محیطبانان زنجانی

استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی برای احقاق حقوق محیطبانان زنجانی