مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-13اجتماعي

قطار شهری اولویت دارترین پروژه عمرانی تبریز است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که پروژه قطار شهری تبریز به عنوان اولویت دارترین پروژه عمرانی این شهر است، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که پروژه قطار شهری تبریز به عنوان اولویت دارترین پروژه عمرانی این شهر است، گفت: خط یک و دو قطار شهری تبریز به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استان اولویت اصلی شهرداری تبریز است.

جواد رحمتی در حاشیه بازدید هیئت مدیره سازمان قطارشهری تبریز از روند اجرایی پروژه خط دو قطار شهری تبریز، اظهار کرد: در طی سه سال گذشته پروژه قطار شهری تبریز به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های شهری بوده است و دولت و شهرداری تلاش کرده است با عمل به تعهد 50 درصدی خود در تحقق مسائل مالی سهم خود را ایفا کنند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته در طی سال های گذشته، شاهد به اتمام رسیدن خط یک قطار شهری تبریز در اواسط سال بعد خواهیم بود و در حال حاضر عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری تبریز با جدیت در حال انجام است .

وی ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز و شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: اختصاص بودجه نقدی و غیر نقدی و حمایت های شهرداری، شورای شهر و استانداری در این مدت قابل توجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری اولویت دارترین پروژه عمرانی تبریز است

قطار شهری اولویت دارترین پروژه عمرانی تبریز است