مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-13پزشكي

رستوران ها یکی از پرخطرترین مکان های شیوع کرونا است


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: رستوران ها از مکان های پرریسک از لحاظ شیوع کرونا هستند ولی شاهد هستیم که بسیاری از این واحدها در بیرون فضای سربسته خود صندلی گذاشته و مردم بدون رعایت پروتکل ها روی این صندلی ها نشسته و غذا می خورند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: رستوران ها از مکان های پرریسک از لحاظ شیوع کرونا هستند ولی شاهد هستیم که بسیاری از این واحدها در بیرون فضای سربسته خود صندلی گذاشته و مردم بدون رعایت پروتکل ها روی این صندلی ها نشسته و غذا می خورند.

مهرداد بابایی روز سه شنبه 24 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: کرونا در البرز همچنان با شیب تندی در حال شیوع است و در حال حاضر 964 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که تعداد آنها از سه پیک قبلی بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه برخی صنوف به محدودیت های ابلاغ شده توجهی ندارند، ادامه داد: رستوران ها از مکان های پرریسک از لحاظ شیوع کرونا هستند ولی شاهد هستیم که بسیاری از این واحدها در بیرون فضای سربسته خود صندلی گذاشته و مردم بدون رعایت پروتکل ها روی این صندلی ها نشسته و غذا می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران ها یکی از پرخطرترین مکان های شیوع کرونا است

رستوران ها یکی از پرخطرترین مکان های شیوع کرونا است