مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-13پزشكي

76 درصد تخت های اختصاص یافته به کرونا در کرمانشاه پُر شد


به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیش از 76 درصد تخت های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در استان پر شده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، بیش از 76 درصد تخت های اختصاص یافته به بیماران مبتلا به کرونا در استان پر شده است.

مهدی محمدی با اعلام اینکه 682 بیمار مربوط به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند، اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین تعداد بیماران بستری با 123 نفر در بیمارستان فارابی کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: هم اکنون غیر از بیمارستان های معتضدی و سجاد کرمانشاه و بیمارستان شهرستان ثلاث باباجانی در تمامی بیمارستان های استان بیمار مبتلا به کرونا بستری است.

محمدی به وضعیت بستری بیماران در شهرستانهای استان نیز اشاره کرد و گفت: سنقر و کلیایی با 58 بیمار بیشترین بیماران بستری را در شهرستانها دارد و پس از آن کنگاور با 45 بیمار و پاوه با 42 بیمار در رده های بعدی هستند.

وی افزود: بیشترین بیماران بستری در بخش های ویژه نیز با 39 بیمار در بیمارستان گلستان کرمانشاه بستری هستند.

به گفته محمدی بیشترین تعداد موارد اینتوبه(حال وخیم) در بیمارستانهای صحنه و فارابی بستری هستند که در هر کدام سه بیمار به دستگاه ونتیلاتور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 درصد تخت های اختصاص یافته به کرونا در کرمانشاه پُر شد

76 درصد تخت های اختصاص یافته به کرونا در کرمانشاه پُر شد