مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-13سياسي

دستاورد دیدارهای اخیر نخست وزیر کره با مسئولان کشور شفاف شود


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاورد دیدارهای اخیر نخست وزیر کره با مسئولان کشور به ویژه در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری باید کاملاً شفاف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: طبق قانون، مجلس ناظر بر عملکرد دولت است و بر این اساس، باید بر عملکرد وزارت امور خارجه درباره دیدارهای اخیر نخست وزیر کره جنوبی با شخصیت های حقوقی و حقیقی ایران نظارت شود.

وی بیان کرد: از انجام مذاکره با کشورهای دنیا استقبال می کنیم اما دستاورد دیدارهای اخیر نخست وزیر کره با مسئولان کشور به ویژه در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری باید کاملاً شفاف شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد غربگرا از این دیدارها سوء استفاده می کنند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید به مسائل مختلف روز جامعه نظارت کند.

بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه هیئت رییسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی باید به موضوع دیدار مسئولان کشور با نخست وزیر کره جنوبی ورود کنند، گفت: همچنین وزارت امور خارجه باید مشروح مذاکرات انجام شده و دستاوردهای این دیدارها برای کشور را کاملا شفاف بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد دیدارهای اخیر نخست وزیر کره با مسئولان کشور شفاف شود

دستاورد دیدارهای اخیر نخست وزیر کره با مسئولان کشور شفاف شود