مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-13سياسي

کانادا، چین و روسیه را مهم ترین دغدغه امنیت ملی دانست


کمیته امنیت ملی و اطلاعات نمایندگان مجلس کانادا (NSICOP) در گزارشی، چین و روسیه را از مهم ترین نگرانی های امنیت ملی این کشور توصیف کرد.

- کانادا، چین و روسیه را مهم ترین دغدغه "امنیت ملی" دانست کمیته امنیت ملی و اطلاعات نمایندگان مجلس کانادا (NSICOP) در گزارشی، چین و روسیه را از مهم ترین نگرانی های امنیت ملی این کشور توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این کمیته در گزارش سالانه خود برای سال 2020 اعلام کرد: تهدید جاسوسی و دخالت خارجی، قابل توجه است و به رشد ادامه می دهد.

چندین دولت بابت انجام چنین فعالیت هایی در کانادا مسئول هستند، اما اطلاعات نشان می دهد انگشت اتهام همچنان به سمت چین و روسیه است.

این کمیته پارلمانی در حالی مدعی است که چین، روسیه و ایران، تحقیقات واکسن کووید 19 کانادا را هدف قرار داده اند که واکسنی به نمایندگی از این کشور، به مرحله آزمایش بالینی نرسیده است.

کمیته امنیت ملی و اطلاعات نمایندگان مجلس کانادا همچنین مدعی است بازیگران دولتی، به ویژه چین و روسیه، در فعالیت های مخرب سایبری که زیرساخت های مهم کانادا را هدف گرفته اند، شرکت دارند و به انجام نفوذ آنلاین و نظارت بر مخالفان خارج کشور می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا، چین و روسیه را مهم ترین دغدغه امنیت ملی دانست

کانادا، چین و روسیه را مهم ترین دغدغه امنیت ملی دانست