مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-13ورزشي

پیرجهان از طریق رنکینگ جهانی راهی المپیک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی پیرجهان پس از قهرمانی در دوی 400متر با مانع مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجربه مسابقات در فضای باز بسیار اتفاق اجازه نداد، امیدوارم این مسابقات در مشهد ادامه داشته باشد، چند سالی است که با فاصله زیادی از رقیب دوم رقابت می کنم اما خوشحالم که بهترین نتیجه را در این مسابقات بین المللی کسب کردم.

وی افزود: خوشبختانه از طریق رنکینگ جهانی توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم و وارد مسابقات توکیو شوم و بعد از 2 ماه در مسابقات دایموند لیگ قطر جواب قبول شدنم آمده است.

پیرجهان بیان کرد: شکر خدا تاکنون دغدغه ها به کمک رییس فدراسیون دو و میدانی مرتفع شده، میزبانی مشهد بسیار خوب بوده است و از عوامل تشکر می کنم.

دونده المپیکی ایران تصریح کرد: ورزشگاه آفتاب انقلاب در جایی قرار دارد که راس باد است، در این ورزشگاه هم باد وجود داشت ولی همین تنوعی که ورزشگاه امام رضا(ع) برای ورزشکاران ایجاد کرده از لحاظ روحی برای ورزشکار دارای لول بالایی است.

وی با بیان اینکه فدراسیون تاکنون کارهای خوبی انجام داده و حمایت کرده است، تاکید کرد: المپیک جای کوچکی نیست و آروزی هر ورزشکاری رقابت در المپیک است امیدوارم سهمیه ایران در المپیک بیشتر شود تا شاهد افتخار آفرینی ایرانیان در المپیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرجهان از طریق رنکینگ جهانی راهی المپیک شد

پیرجهان از طریق رنکینگ جهانی راهی المپیک شد