مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-13سياسي

مهدی چمران: درباره کاندیداتوری رییسی و قالیباف هنوز هیچ چیزی مشخص نیست


چمران نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به سوالی پیرامون رایزنی با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای ائتلاف، اظهار داشت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نوع کار ما با دوستان دیگر متفاوت است و اینگونه نیست که چند نفر بنشینند و تصمیم بگیرند به همین دلیل تا این لحظه وارد مرحله رایزنی با کاندیداها یا بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری نشده ایم.

مهدی چمران درباره روند تشکیل شوراهای ائتلاف سراسر کشور و زمان پایان این فرآیند، گفت: بیش از 90 درصد مجامع استانی ما شکل گرفته و انتخابات آن ها برگزار شده است، تنها در چند درخواست ترمیم وجود دارد که آن ها نیز به زوی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: آخرین مجمع استان های ما، مجمع تهران است است که ثبت نام آن از چند روز قبل آغاز شده و هنوز تا مهلت یک هفته ای ثبت نام ها زمان باقی مانده است اما با استقبال خوبی مواجه شدیم و تاکنون بیش از 14 هزار نفر برای حضور در مجمع نام نویسی کرده اند.

پس از این نام نویسی ها مراحل بعدی انجام شده و مجمع تهران طی به زودی تشکیل می شود.

اعضای شورای ائتلاف همان ترکیب دوره گذشته است نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درخصوص اعضای این شورا، بیان داشت: اعضای شورای ائتلاف همان ترکیب دوره گذشته است و به طور ثابت و دائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی چمران: درباره کاندیداتوری رییسی و قالیباف هنوز هیچ چیزی مشخص نیست

مهدی چمران: درباره کاندیداتوری رییسی و قالیباف هنوز هیچ چیزی مشخص نیست