مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-13پزشكي

اعمال محدودیت ها نباید درانتظار جلسه و ابلاغیه باشد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت ابلاغ طرح جدید شهید سلیمانی در مسیر مبارزه همگانی با کرونا گفت: إعمال محدودیت ها بر اساس رنگ بندی کرونایی و لیست مشاغل تعریف شده در گروه های شغلی یک تا چهار، - سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه اگر طرح محله محور شهید سلیمانی نبود، موج اخیر زودتر رخ می داد بیان کرد: فعالیت تیم های مختلف نظارتی، مراقبتی و حمایتی و همچنین رهگیری بیماران کرونایی در طرح شهید سلیمانی نتایج مثبتی را به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: بیش از 50 هزار نمونه گیری در استان قم در قالب این طرح انجام که از این تعداد، 5 هزار و 936 بیمار شناسایی و مراحل رهگیری و همچنین نظارتی و مراقبتی درباره آنان به اجرا گذاشته شد.

رییس مرکز بهداشت استان قم کل رهگیری های انجام شده از ابتدای طرح شهید سلیمانی را در قم حدود 21 هزار مورد اعلام کرد و گفت: ارزیابی این رهگیری ها بر اساس نمودارهای خطی موجود نشان می دهد روند رهگیری ها در این طرح و از آذر ماه 1399 تا پایان طرح، هفته به هفته بهتر شده است.

محبی افزود: البته باید توجه داشت که با توجه به روند افزایشی بیماران در روزهای اخیر، تحقق همه رهگیری ها عملا ممکن نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ها نباید درانتظار جلسه و ابلاغیه باشد

اعمال محدودیت ها نباید درانتظار جلسه و ابلاغیه باشد