مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:552021-04-13سياسي

فعالیت تولید محور رویکرد جدی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که در حال حاضر 7 هزار مدرسه وقفی در سطح کشور در اختیار آموزش و پرورش است، گفت: سیستم اوقاف باید به سمت تولید برود تا بتواند در شرایط تحریم باری از دوش کشور بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام مهدی خاموشی در جریان سفر خود به این استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد و با بیان این که کمیسیون املاک ایجاد شده تا اگر موقوفه ای نیازمند تبدیل به احسن و فروش بود، کمیسیون املاک استان با نظر کارشناسان تصویب و تصمیم گیری کند، اظهار کرد: در سال 99 حدود هزار و 700 میلیارد تومان درآمد اوقاف در سطح کشور بوده است.

وی با افزود: سیستم اوقاف باید به سمت تولید برود تا بتواند در شرایط تحریم باری از دوش کشور بردارد و این حرکت تاکنون بسیار موفق بوده است که نمونه آن زمین زراعی 400 هکتاری در تهران بود که طی 42 سال یک میلیارد و 420 میلیون تومان اجاره داده بودند اما در شش اول سال گذشته، شش میلیارد به سیستم وقف پول وارد کرد و بعد از آن نیز سرمایه گذار 5 میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کرد تا کشت گندم را به 10 تن در هکتار برساند که اتفاق مهمی است.

حجت الاسلام خاموشی ادامه داد: در استان یزد در سال 99 درآمد اوقاف 47 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده و احتمال اینکه ظرفیت تعاملی که کار تجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تولید محور رویکرد جدی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است

فعالیت تولید محور رویکرد جدی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است