مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13سياسي

هدف گذاری جذب هزار و 400 حامی در رمضان سال جاری


معاون کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تلاش ما در رمضان سال جاری جذب هزار و 400 حامی برای فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

- احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه طرح پویش ایران همدل اظهار کرد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان راه انداز و افتتاح 72 آشپزخانه اطعام مهدوی را خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از هدف گذاری های ما برای رمضان سال جاری تهیه و توزیع 43 هزار و 990 سبد غذایی و تهیه و توزیع 500 هزار غذای گرم و افطاری ساده است.

رفیعی با اشاره به طرح پویش ایران مهربان (جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین) ادامه داد: در این طرح هدف گذاری ما جذب حامی جدید جهت حمایت از هزار و 400 فرزند طرح ایتام و محسنین در ادامه طرح جذب 23 هزار حامی است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد، بیان کرد: در این راستا در پایگاه های جذب حامی در سطح ادارات تابعه کمیته امداد و محل های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح های دیگری چون اجرای طرح نان مهربانی؛ توسعه مراکز نیکوکاری و اجرای طرح مفتاح الجنه را خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری جذب هزار و 400 حامی در رمضان سال جاری

هدف گذاری جذب هزار و 400 حامی در رمضان سال جاری