مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13اقتصادي

دلایل کاهش صید در دریای مازندران از زبان مدیرکل شیلات مازندران


حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به پایان فصل صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران، اظهار کرد: 20 فروردین ماه امسال پایان فصل صید در دریای مازندران بوده که پرونده صید به میزان 2 هزار و 642 تن  با کاهش 27 درصدی نسبت به سال گذشته بسته شد.

وی گفت: ارزش ریالی این میزان ماهی صید شده در دریای مازندران  بیش از 158 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل  از لحاظ ریالی دو درصد کاهش یافت.

مدیرکل شیلات مازندران درباره ترکیب گونه ای صید در دریای مازندران بیش از 50 درصد ماهی صید شده از دریا از گونه ماهی سفید، 25 درصد و بقیه از گونه کپور و کفال بوده است.

این مسؤول به فعالیت بیش از 4 هزار صیاد مازندران در قالب 54 تعاونی پره در مازندران اشاره کرد و افزود: حال صید و صیادی در سال 99 در استان مازندران مناسب نبود.

  *سه مطالبه مهم و بحق صیادان مازندران محقق نشد اسحاقی با بیان اینکه سه مطالبه مهم و بحق صیادان مازندران محقق نشد، اظهار کرد: کاهش کارکرد بیمه صیادی، سخت و زیان آور بوده شغل صیادی و تعدیل و تثبیت صیادی در مازندران  با وجود اینکه برای دو استان شمالی انجام شد ولی با قول های متعدد این مسئله در مازندران محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کاهش صید در دریای مازندران از زبان مدیرکل شیلات مازندران

دلایل کاهش صید در دریای مازندران از زبان مدیرکل شیلات مازندران