مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13سياسي

اختیارات بودجه ای به وزارت دفاع برگردد/ قالیباف: بودجه مربوط به ستاد کل است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اختیارات بودجه ای وزارت دفاع که در قوانین بودجه به مرور مستهلک و به بقیه سازمان ها واگذار شده، به وزارت دفاع برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سؤال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از وزیر دفاع در مورد عدم اجرای ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه پیرامون فوق العاده ایثارگری، نشان ها و خدمت اداری در مناطق جنگ زده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

در ابتدای جلسه امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: به دلیل بروز یک ابهام به کارکنان لشکری شاغل در این مناطق، فوق العاده پرداخت نمی شود و تبعیضی اتفاق افتاده است.

وی افزود: سالانه حدود 60هزار نفر در این مناطق وجود دارند که باید فوق العاده دریافت کنند البته بر اساس تفسیری که در سال 99 ابلاغ شده، این قانون شامل کلیه مستخدمانی است که از ابتدای دفاع مقدس در آن منطقه بوده اند، اجرای این قانون بار مالی بسیار زیادی دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: به دلیل وجود بار مالی، در صورتی این قانون قابل اجرا است که بار مالی آن تأمین شود که نیازمند همکاری با سازمان برنامه است و وزارت دفاع نیز در حال پیگیری آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات بودجه ای به وزارت دفاع برگردد/ قالیباف: بودجه مربوط به ستاد کل است

اختیارات بودجه ای به وزارت دفاع برگردد/ قالیباف: بودجه مربوط به ستاد کل است