مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-13اقتصادي

افتتاح پارک جنگلی ارتفاعات جنوبی مشهد در تابستان


شهردار مشهد با اشاره به اینکه پروژه پارک جنگلی 63 هکتاری در ارتفاعات جنوبی پروژه ای در دل طبیعت بکر در جنوب بلوار نماز و در نزدیکی بلوار شهدای ارتش است، - اظهار امیدواری کرد که این پرژوه در تابستان امسال به بهره برداری برسد.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، شامگاه گذشته، 23 فروردین ماه با انتشار یادداشتی در خصوص پارک جنگی ارتفاعات جنوبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: یکی از اتفاقاتی که توی این دوره از مدیریت شهری مشهد رخ داد، متاسفانه فضاسازی مسموم علیه ارتفاعات_جنوبی بود.

جایی که به جرأت می تونم بگم کاری که همکارانم در حدود 4 سال گذشته انجام دادن با اقدامات انجام شده در طول 12 سال پیش از اون برابری می کنه.

در توضیح بیشتر جمله قبلی باید خدمتتون عرض کنم که از سال 84 تا نیمه سال 96، بیش از هزار و 900 هکتار درختکاری انجام شده بود، اما از نیمه دوم سال 96 تا پایان امسال به امید خدا بیش از دو هزار و 100 هکتار درختکاری انجام میشه.

اقدامی که تا الان بیش از هزار و 100 هکتار اون محقق شده، اما اصل حرف من برای امشب، پروژه پارک جنگلی 63 هکتاری در ارتفاعات جنوب هست؛ پروژه ای در دل طبیعت بکر و دوست داشتنی شهرمون در جنوب بلوار نماز و در نزدیکی بلوار شهدای ارتش که انصافا برای عملیاتی شدن اون انرژی زیادی گذاشتیم تا بتونیم این اقدام ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک جنگلی ارتفاعات جنوبی مشهد در تابستان

افتتاح پارک جنگلی ارتفاعات جنوبی مشهد در تابستان