مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13اقتصادي

وعده تکمیل پروژه ملی راه آهن یزد ابرکوه اقلید تا خرداد 1400


پروژه راه آهن یزد ابرکوه اقلید به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های در حال ساخت کشور به طول 274 کیلومتر است که بر طبق وعده های پیمانکار تا خردادماه 1400 به مرحله بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز مسئولین ارشد شهرستان به همراه مسئولین استانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، از پروژه ملی راه آهن یزد ابرکوه اقلید و پروژه عمرانی کنارگذر ابرکوه بازدید کردند.

محمدحسین امامی، فرماندار ابرکوه در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت و ضرورت تسریع در بهره برداری این پروژه ها اظهار کرد: پروژه راه آهن که از شهر مهریز در استان یزد آغاز شده و پس از عبور از ابرکوه به شهر اقلید در استان فارس ختم می شود، دارای 274 کیلومتر طول بوده که مسافت بین استان های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، یزد خراسان جنوبی و خراسان رضوی را تا 300 کیلومتر کاهش می دهد.

وی با بیان این که طبق وعده پیمانکار پروژه مذکور تا خرداد سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، افزود: اعتبار لازم برای تکمیل این شبکه ریلی 375 میلیارد تومان است ضمن این که اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال نیز تاکنون صرف شده است.

فرماندار ابرکوه در خاتمه یادآور شد: این پروژه که با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حال انجام است، پس از تکمیل ظرفیت جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکمیل پروژه ملی راه آهن یزد ابرکوه اقلید تا خرداد 1400

وعده تکمیل پروژه ملی راه آهن یزد ابرکوه اقلید تا خرداد 1400