مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13اقتصادي

مسکن محرومان در زنجان پیشرفت 80 درصدی دارد


مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: از 2 هزار واحد مسکن محرومان در استان تاکنون بیش از 80 درصد از واحدهای مسکونی احداث و تکمیل شده است.

- رضا خواجه ای امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی مسکن محرومان در استان خبر داد و اظهار کرد: از 2 هزار واحد مسکن محرومان در استان تاکنون بیش از 80 درصد از واحدهای مسکونی احداث و تکمیل شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 5 درصد و 30 میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک های عامل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه، برای احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان،  160 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته که 60 میلیارد تومان آن بلاعوض است، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: در زمینه احداث مسکن محرومان، تاکنون 2 هزار مورد پی کنی، 2 هزار مورد اجرای فونداسیون ، یک هزار و 833 مورد اجرای ستون، یک هزار و 749 مورد اجرای سقف صورت گرفته است که امیدواریم تا سه ماه آینده این واحدها به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن محرومان در زنجان پیشرفت 80 درصدی دارد

مسکن محرومان در زنجان پیشرفت 80 درصدی دارد