مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-13اقتصادي

افزون بر 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابه جا شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و773 هزار و 945 تن کالا با 293 هزار و 182 سفر باری در سال 99 توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه 56 شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده اند، اظهار کرد: جو، فرآورده های نفتی و سیمان عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

 وی گفت: کالا و نیازهای اساسی مردم از اولویت های ویژه حوزه حمل و نقل جاده ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس ادامه یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم انجام و دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

کرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 هزار و 140 نفر راننده، 6 هزار و 475 دستگاه ناوگان باری و همچنین 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابه جا شد

افزون بر 4 میلیون و 700 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابه جا شد