مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:352021-04-13اقتصادي

مرز ماهیرود حتی یک روز تعطیل نمی شود


مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با اشاره به عدم تعطیلی مرز ماهیرود در سال 99، گفت: طی محدودیت های 10 روزه کرونایی در کشور گمرک و مرز تعطیل نشده؛ تنها رعایت ها بیشتر خواهد شد تا شاهد افزایش آمار کرونا در استان نباشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با اشاره به عدم تعطیلی مرز ماهیرود در سال 99، گفت: طی محدودیت های 10 روزه کرونایی در کشور گمرک و مرز تعطیل نشده؛ تنها رعایت ها بیشتر خواهد شد تا شاهد افزایش آمار کرونا در استان نباشیم.

حسن رحیمی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صادرات کالاهای خراسان جنوبی، سال گذشته با افزایش بیش از دو برابری، 202 میلیون و 817 هزار و 283 دلار برای این استان ارزآوری داشت.

وی ادامه داد: در این مدت یک میلیون و 592 هزار و 914 تن کالای تولیدی استان به کشورهای افغانستان، عراق، ترکیه، آذربایجان و تایوان صادر شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای صادراتی استان 103 درصد به لحاظ ارزشی و 12 درصد به لحاظ وزنی نسبت به سال 98 افزایش داشته است، افزود: کاشی و سرامیک، صیفی جات، سیمان، روغن سوخت تقطیری، هیدروکربن، گازوییل، نخود، نمک و تخم مرغ از جمله کالاهای صادراتی بودند.

رحیمی زاده از صادرات یک میلیون و 941 هزار و 180 تن کالای تولید دیگر استان های کشور از گمرک ماهیرود خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این کالاها 641 میلیون و 147


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز ماهیرود حتی یک روز تعطیل نمی شود

مرز ماهیرود حتی یک روز تعطیل نمی شود