مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:302021-04-13فناوري

فراخوان توسعه شبکه های اختصاصی در شبکه ملی اطلاعات منتشر شد


سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای تقویت و توسعه شبکه های اختصاصی و شناسایی سکوهای بومی نرم افزار محور (SD-WAN) در شبکه ملی اطلاعات، فراخوانی منتشر کرد.

- سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای تقویت و توسعه شبکه های اختصاصی و شناسایی سکوهای بومی نرم افزار محور (SD-WAN) در شبکه ملی اطلاعات، فراخوانی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فراخوان شناسایی شرکت های دارای سکوی بومی شبکه گسترده نرم افزار محور (SD-WAN) توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران منتشر شد.

این فراخوان به استناد قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در اجرای مفاد مندرج در اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران و نیز مصوبات شورای عالی فضای مجازی در خصوص شبکه های اختصاصی دستگاه ها منتشر شده است.

مطابق با این فراخوان سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارد با استناد به بندهای 31،26،22،21،3 ماده 7 اساسنامه خود و سایر قوانین و مقررات بالادستی تقنینی مربوط در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات، در راستای همگامی با فناوری های مرتبط به روز رسانی شده، نسبت به شناسایی شرکت های داخلی که توانایی تولید و توسعه سکوی شبکه گسترده نرم افزار محور (SD-WAN) برای توسعه و تقویت شبکه های اختصاصی در شبکه ملی اطلاعات دارند، اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان توسعه شبکه های اختصاصی در شبکه ملی اطلاعات منتشر شد

فراخوان توسعه شبکه های اختصاصی در شبکه ملی اطلاعات منتشر شد