مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-13اقتصادي

پیست چند جانبه اتومبیلرانی کرمانشاه؛ همچنان معطل بودجه


از حدود سه سال پیش بحث هایی برای احداث یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک مطرح شد و سرانجام با پیگیری های مستمر رییس هیات دو سال پیش از سوی استاندار کرمانشاه حدود دومیلیارد تومان برای احداث این پروژه اختصاص پیدا کرد.

- پیست چند جانبه اتومبیلرانی کرمانشاه؛ همچنان معطل بودجه ایسنا/کرمانشاه از حدود سه سال پیش بحث هایی برای احداث یک پیست چندمنظوره اتومبیلرانی در دهکده المپیک مطرح شد و سرانجام با پیگیری های مستمر رییس هیات دو سال پیش از سوی استاندار کرمانشاه حدود دومیلیارد تومان برای احداث این پروژه اختصاص پیدا کرد.

پس از اختصاص این اعتبار قرار بر این شد تا پروژه در مساحت پنج هزار متر مربع برای رشته های درگ، ریس، کارتینگ و اسلالوم در دهکده المپیک سریعا اجرایی شود، اما با وجود گذشت دوسال از اختصاص این اعتبار، این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده هنوز وارد فاز اجرایی نشده و تنها روی کاغذ مانده است.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه که آخرین بار اواخر تابستان سال گذشته قول اجرایی شدن این پروژه را تا اواخر سال داده بود، در گفت وگو با ایسنا در خصوص چرایی تاخیر در اجرای پروژه پیست چندجانبه موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: این پروژه قرار بود پس از دو سال پیگیری تابستان به مزایده برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست چند جانبه اتومبیلرانی کرمانشاه؛ همچنان معطل بودجه

پیست چند جانبه اتومبیلرانی کرمانشاه؛ همچنان معطل بودجه