مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-13سياسي

دولت مجلس را دور زده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در یک دهه اخیر کاهش توان دولت در تامین بودجه پروژه های عمرانی موجب شده دولت با ادعای عدم توانایی در تکمیل این پروژه ها، - در یک دهه اخیر کاهش توان دولت در تامین بودجه پروژه های عمرانی موجب شده دولت با ادعای عدم توانایی در تکمیل این پروژه ها، لایحه ای تحت عنوان لایحه مشارکت عمومی-خصوصی را از چندین سال قبل در مجلس پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در یک دهه اخیر کاهش توان دولت در تامین بودجه پروژه های عمرانی موجب شده دولت با ادعای عدم توانایی در تکمیل این پروژه ها، لایحه ای تحت عنوان لایحه مشارکت عمومی-خصوصی را از چندین سال قبل در مجلس پیگیری کند.

طی چندسال اخیر گرچه دولت پروژه هایی را درقالب این طرح به بخش خصوصی واگذار کرده، اما حالا مساله این است که طبق لایحه ای که هم اکنون در مجلس در دست بررسی است، دولت اجازه می یابد همه پروژه های عمرانی کشور را (نیمه تمام و به اتمام رسیده) در قالب این طرح به بخش خصوصی و خصولتی واگذار کند.

حال چندین مساله بسیار اساسی وجود دارد: 1- اولا بررسی ها نشان می دهد برخی از پروژه های عمرانی نه براساس تکالیف آمایش سرزمین، بلکه به سفارش و درخواست و لابی نمایندگان مجلس و مسئولان محلی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مجلس را دور زده است

دولت مجلس را دور زده است