مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-12سياسي

نام نویسی 8 هزار و 232 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان


8 هزار و 232 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان نام نویسی کردند.

- ایسنا/هرمزگان رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: 8 هزار و 232 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان نام نویسی کردند.

علی رئوفی صبح امروز(24 فروردین ماه) با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن زمان ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در هرمزگان، 8 هزار و 232 نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این شمار 7 هزار و 569 نفر مرد و مابقی زن هستند، اظهار کرد: بیشترین نام نویسی در شهرستان های بندرعباس، میناب و بندرلنگه بوده و شمار نامزدهای ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان در مقایسه با دوره گذشته سه درصد بیشتر است.

رئوفی تصریح کرد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان عنوان کرد: نامزدها برای کسب کرسی 675 روستا در شرق استان،390 روستا در حوزه مرکز استان و 263 روستا در غرب استان رقابت می کنند و در نهایت 4 هزار و 218 نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی روستاها و عشایر هرمزگان انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 8 هزار و 232 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان

نام نویسی 8 هزار و 232 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان