مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-12اقتصادي

فصل ها بهانه اند، مشکل قطعی آب در ایلام دائمی شده است


کمبود آب در ایلام تابستان و زمستان نمی شناسد، سال های متمادی است که این بحران در سایه بی تدبیری ها با مردم همخانه شده و مردم را کلافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امسال به دلیل کمبود بارش ها، مشکل کمبود آب در اقسا نقاط استان ایلام خیلی زودتر از سال های گذشته شروع شده و به تبع مشکلات بی شماری را برای شهروندان در نقاط مختلف استان به وجود آورده است.

ایلام از جمله مناطق کم آب کشور است که هر سال در فصل تابستان با کمبود و قطعی آب مواجه بوده و این مشکل در مناطق روستایی و شهری استان دیده می شود.

  لازم به ذکر است؛ در گذشته نیز گزارش های متعددی در خصوص کم آبی در روستاها وشهرستان های استان توسط خبرنگاران فارس منتشر شد که حکایت از گله مندی ساکنان این استان از روند رسیدگی مسوولین برای رفع مشکلات داشت.

به گفته ی کارشناسان از علل کم آبی در استان می توان به کمبود بارش ها در چند سال اخیر، شیوع ویروس کرونا، افزایش جمعیت و مواردی از این قبیل اشاره کرد که به تبع معایبی از جمله به خطر انداختن حیات جانداران، حمله ی ملخ ها به مراتع، آسیب به محصولات کشاورزی و.

را به دنبال خواهد داشت.

کمبود آب در تمامی فصول سال  نرگس مرادی از شهروندان ساکن هانیوان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مدت هاست به علت افزایش سکونت و تجمع در هانیوان به خصوص پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل ها بهانه اند، مشکل قطعی آب در ایلام دائمی شده است

فصل ها بهانه اند، مشکل قطعی آب در ایلام دائمی شده است