مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-12بين الملل

اوکراین، واکنش روسیه به تحولات دونباس را تهدید مستقیم دانست


«دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین گفت، نگرانی های روسیه بر سر تشدید بالقوه درگیری ها در دونباس، واقع در جنوب شرقی اوکراین به دنبال عضویت احتمالی آن در ناتو تنها بخشی از کمپین اطلاعات مسکو است.

- اوکراین، واکنش روسیه به تحولات دونباس را "تهدید مستقیم" دانست دمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین گفت، نگرانی های روسیه بر سر تشدید بالقوه درگیری ها در دونباس، واقع در جنوب شرقی اوکراین به دنبال عضویت احتمالی آن در ناتو تنها بخشی از کمپین اطلاعات مسکو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه جمعه گفته بود، عضویت فرضی اوکراین در ناتو می تواند به تشدید تمام عیار درگیری در جمهوری های خودخوانده در جنوب شرق این کشور منتهی شده و اثر برگشت ناپذیری بر دولت اوکراین بگذارد.

وزیر خارجه اوکراین در رابطه با اظهارات زاخارووا به شبکه آی سی تی وی گفت: این اظهارات قطعا یک تهدید مستقیم به شمار می روند.

این یک عنصر جدید در کمپین اطلاعات روسیه است.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین به تازگی پس از گفت وگوی تلفنی با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت که جنگ در دونباس در صورتی به اتمام می رسد که اوکراین عضو ائتلاف نظامی ناتو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین، واکنش روسیه به تحولات دونباس را تهدید مستقیم دانست

اوکراین، واکنش روسیه به تحولات دونباس را تهدید مستقیم دانست