مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-12سياسي

فضای تولید برای کارآفرینان مهیا شود


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کمک به کارآفرینی، تولید و اشتغالزایی براساس فرمایش مقام معظم رهبری همه دستگاه های اجرایی باید کار باشند تا فرصت ها از بین نرود.

- رضا حاجی پور امروز درباره نامگذاری امسال باعنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری شعارهای متعددی را در بحث بیان کرد: اگر فضا برای کار و تولید فراهم شود مطمئنا کارآفرینان می توانند با خیال آسوده تری به تولید بپردازند که مسؤولان موظف هستند این فضا را فراهم کنند.

حاجی پور تصریح کرد: قرار بود یکی از بزرگ ترین مراکز صادراتی و بسته بندی مرکبات در آمل احداث شود که شنیدیم امکانات و فرصت این کار برایش فراهم نشد ولی در شهرستان جویبار این موقعیت کارآفرینی را ایجاد کرد در صورتی که  می توانست این فرصت  برای شهرستان آمل فراهم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز پیگیری هستیم و این سرمایه گذار قصد دارد فاز دیگری از کارآفرینی خود را در شهرستان آمل راه اندازی کند به دنبال زمین بوده و باید این فرصت را برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برای کمک به کارآفرینی، تولید و اشتغالزایی براساس فرمایش مقام معظم رهبری همه دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای تولید برای کارآفرینان مهیا شود

فضای تولید برای کارآفرینان مهیا شود