مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-12سياسي

ضرورت لغو همه تحریم ها/ اقدامات آمریکا به دقت راستی آزمایی شود


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه تحریم های ایران لغو شود و ما دیگر فریب آمریکایی ها را نمی خوریم و اقدامات آنان را به دقت راستی آزمایی می کنیم.

- محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر ضرورت راستی آزمایی اقدامات آمریکا در لغو تحریم های ایران، گفت: باید همه تحریم های ایران لغو شود و نباید در لغو تحریم ها هیچ گونه استثنایی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: همه تحریم های ایران از تحریم های برجام، حقوق بشری، تروریستی و تمام تحریم هایی که ترامپ و دیگر روسای جمهور آمریکا علیه کشورمان وضع کردند، باید لغو شود چرا که همه این تحریم ها به ناحق، غیرقانونی و ظالمانه بوده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث راستی آزمایی اقدامات آمریکا برای لغو تحریم ها، شکی نیست که ما نیاز به فرصت داریم اما اینکه فرصت راستی آزمایی چه مدت باشد، بستگی به این دارد که ما چقدر بتوانیم موضوع لغو تحریم ها را پیگیری کنیم و از سوی دیگر، آمریکایی ها با چه سرعتی تحریم های ایران در صحنه بین المللی را لغو کنند.

تحریم بانک مرکزی باید سریعا لغو شود زاهدی ادامه داد: رفع چند تحریم در اولویت ما قرار دارد، برای مثال، تحریم بانک مرکزی باید سریعا و به سهولت لغو شود تا بانک مرکزی بتواند مانند گذشته، ارتباطات بانکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت لغو همه تحریم ها/ اقدامات آمریکا به دقت راستی آزمایی شود

ضرورت لغو همه تحریم ها/ اقدامات آمریکا به دقت راستی آزمایی شود