مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-12سياسي

بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از مبلغان بومی در ماه رمضان


معاون اداره کل اعزام مبلّغان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با شروع موج چهار کرونا، اداره کل اعزام مبلّغ این سازمان، طی ماه مبارک رمضان از مبلّغان بومی استفاده خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو طرح مواسات اسلامی و همدلی مؤمنانه مشارکت خواهند داشت.

معاون اداره کل اعزام مبلّغان سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فعالیت گسترده مبلّغان جهادی در مناطق مختلف کشور در عرصه های ذکر شده از ابتدای شیوع این بیماری در کشور آغاز و تاکنون ادامه داشته است و با هدایت و راهنمایی سکان دار انقلاب اسلامی در نوروز 1400، مبلّغان مأمور به امیدآفرینی، تواصی به حق و صبر نیز شده اند، لذا باید گفت که مبلّغان، فرماندهان و افسران جنگ نرم هستند و امروز فعالیت این افسران جنگ نرم در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی به ملت با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان اهمیت بالاتری یافته است.

حجت الاسلام جنتی محب در پایان بیان کرد: بر این اساس، سازمان های تبلیغی حوزوی از جمله دفتر و سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ، کادر درمان و متولیان طرح شهید سلیمانی و … افزایش خواهد یافت.

یادآور می شود، موارد ذیل به عنوان دستورالعمل فعالیت های مبلّغان بومی در ماه مبارک رمضان از طرف اداره کل اعزام مبلّغ سازمان تبلیغات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از مبلغان بومی در ماه رمضان

بهره گیری سازمان تبلیغات اسلامی از مبلغان بومی در ماه رمضان