مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-12سياسي

تشخیص قصور جدی وزارت نیرو در تخصیص آب طرح 550 هزار هکتاری


رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به بررسی شکایت نمایندگان خوزستان از وزارت نیرو گفت: بر اساس جمع بندی های انجام شده، مشخص شد که قصور از سوی وزارت نیرو به شکل جدی در تخصیص آب به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به بررسی شکایت نمایندگان خوزستان از وزارت نیرو گفت: بر اساس جمع بندی های انجام شده، مشخص شد که قصور از سوی وزارت نیرو به شکل جدی در تخصیص آب به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری وجود دارد.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون اصل90 در خصوص تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: شکایت نمایندگان خوزستان از وزارت نیرو به علت عدم تخصیص آب از سوی این وزارت به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی روز دوشنبه در کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: توضیحاتی از سوی نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد و در نهایت بر اساس جمع بندی های انجام شده، مشخص شد که قصور از سوی وزارت نیرو به شکل جدی در تخصیص آب به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری وجود دارد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: کمیسیون اصل 90، تعیین ضرب الاجل 20 روزه برای وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص قصور جدی وزارت نیرو در تخصیص آب طرح 550 هزار هکتاری

تشخیص قصور جدی وزارت نیرو در تخصیص آب طرح 550 هزار هکتاری