مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-12بين الملل

ظریف: خرابکاری نطنز جنایت جنگی است


وزیر امور خارجه ایران در پیامی به دبیرکل سازمان ملل متحد، حمله به تأسیسات هسته ای نطنز را تروریسم هسته ای و جنایت جنگی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی به دبیرکل سازمان ملل متحد، حمله به تأسیسات هسته ای نطنز را تروریسم هسته ای و جنایت جنگی خواند.

همچنین، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر اعلام کرد در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل نوشته است: هدف قرار دادن عمدی یک تاسیسات هسته ای تحت حفاظت - با خطر زیاد انتشار بی هدف مواد رادیواکتیو - تروریسم هسته ای و جنایت جنگی است.

اسراییل تهدید کرد و هم اکنون به اقدام برای جلوگیری از احیای برجام پس از انتخابات آمریکا می بالد.

اگر آمریکا می خواهد از پیامدهای این قمار احمقانه اجتناب کند، باید از بررسی تروریسم اقتصادی ترامپ یا تروریسم هسته ای اخیر به مثابه اهرم مذاکره دست بردارد و همه تحریم های اعمال شده، مجددا اعمال شده یا به نوعی دیگر عنوان شده از زمان تصویب برجام را لغو کند.

ایران به موقع پس از راستی آزمایی لغو همه تحریم های آمریکا، با متوقف کردن همه اقدامات جبرانی خود - که هم اکنون پس از این تازه ترین خرابکاری تروریستی جهش قابل توجهی به سمت بالا خواهد داشت - پاسخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: خرابکاری نطنز جنایت جنگی است

ظریف: خرابکاری نطنز جنایت جنگی است