مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-12اقتصادي

کرونا همچنان در دیار میرزا می تازد/862 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند


به گفته مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان موج چهارم کرونا در گیلان به نسبت موج های قبلی بسیار سنگین بوده و در 24 ساعت گذشته 210 بیمار کرونایی در این استان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بعد از ورود موج سوم کرونا در کشور و در اوایل مهرماه تعداد فوتی های ناشی از کووید 19 در کشور روزانه به بیش از 500 نفر رسیده و هرروز بر تعداد این افراد افزوده می شد به این منظور ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در کشور در هفته اول آذرماه تشکیل جلسه داده و در تاریخ 6 همان ماه محدودیت های سنگین کرونایی در کشور اعمال و شهرها بر اساس رنگ های قرمز، نارنجی و زرد رنگ بندی شدند.

بر همین اساس ورود خودروهای غیربومی به شهرستان هایی با وضعیت قرمز با جریمه یک میلیون تومانی و در صورت ورود به شهرستان های نارنجی با جریمه 500 هزارتومانی مواجه می شدند.

این محدودیت ها به طور کامل در تمامی کشور ازجمله گیلان اعمال و اجراشده و نتیجه آن کنترل موج سوم کرونا در کشور بوده است به طوری که در اسفندماه تعداد فوتی های کرونایی به زیر 100 نفر رسیده و تعداد شهرستان با وضعیت قرمز زیر 10 شهر بوده است ولی تصمیمات عجیب ستاد ملی مبارزه و مدیریت با کرونا  منجر شد تا در تعطیلات نوروز بیش از چهار میلیون مسافر به گیلان سفر کنند از همین رو بر نگرانی های مسوولان وزارت بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان در دیار میرزا می تازد/862 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند

کرونا همچنان در دیار میرزا می تازد/862 بیمار کرونایی در گیلان بستری هستند