مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-12اجتماعي

بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی فرصتی طلایی برای شهرداری ها و کارگاه هاست


معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی فرصتی طلایی برای شهرداری ها و سایر کارگاه هاست.

- ایسنا/لرستان معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی فرصتی طلایی برای شهرداری ها و سایر کارگاه هاست.

گودرز امیری در نشست با گودرزی مدیرکل تأمین اجتماعی و شهرداران لرستان اظهار کرد: اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان بدهکار تأمین اجتماعی فرصتی کلیدی و طلایی برای شهرداری های استان به منظور بهره مندی از تسهیلات آن و معافیت از پرداخت جرائم است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی به واسطه خدمت به اقشار تحت پوشش از جمله بیمه شدگان و مستمری بگیران باید در اولویت شهرداری ها باشد، تصریح کرد: شهرداری های استان 245 میلیارد تومان بابت پرداخت حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی بدهکارند و با مغتنم شمردن طرح بخشودگی جرائم، شهرداری ها بدهی های خود را تعیین تکلیف و قبل از اتمام مهلت قانونی یعنی تا 31 تیرماه یا به صورت یکجا پرداخت و یا تقسیط کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به مزایا و تسهیلات این طرح، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال 1400 مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد تقویت و رفع موانع تولید و تلاش برای کمک و احیاء کارخانه ها بحران دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی فرصتی طلایی برای شهرداری ها و کارگاه هاست

بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی فرصتی طلایی برای شهرداری ها و کارگاه هاست