مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-12سياسي

نقش ویژه خانواده در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مفید


باید با پژوهش و استفاده از تجربیات موفق گذشته، در قالب یک کمیته تخصصی، دلایل این موضوع را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید با پژوهش و استفاده از تجربیات موفق گذشته، در قالب یک کمیته تخصصی، دلایل این موضوع را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با تأکید بر نقش ویژه کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی در غنابخشی به مصوبات این شورا، اظهار کرد: مطالعه از شاخصه های توسعه است که متأسفانه هم در کشور و هم در استان با کم میلی و بی میلی عمومی روبرو است و باید با پژوهش و استفاده از تجربیات موفق گذشته، در قالب یک کمیته تخصصی، دلایل این موضوع را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: مصوبات این شورا به مثابه یک سند بالادستی است که باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان و همچنین افکار عمومی به شکل ویژه اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر نقش ویژه خانواده در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مفید، اضافه کرد: نهاد خانواده، نظام آموزشی، کتابداران و کتابخانه ها، دولت و رسانه ها، ناشران و مؤلفان مهمترین زیرساخت های افزایش سرانه مطالعه هستند و برنامه ریزی های این حوزه باید بر پایه نهاد خانواده بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه خانواده در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مفید

نقش ویژه خانواده در نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مفید