مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-12اقتصادي

ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به زیر 20 درصد رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی در خراسان شمالی به زیر 20 درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: طی سه ماهه اخیر که شامل تعطیلات و ایام نوروز نیز بود به رغم افزایش سفر و ترددهای بین جاده ای نسبت به سال گذشته، اما تأسیسات و مراکز اقامتی با 80 تا 90 درصد ظرفیت های خالی مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه نوروز امسال هم به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و توصیه به خودداری از انجام سفرهای غیرضروری، دعوت به سفر در این ایام نداشتیم، افزود: اکثر مسافرانی که در این ایام وارد استان شدند به قصد دیدوبازدیدهای نوروزی بوده و اقامت خود را در هتل و مراکز تحت پوشش ما انتخاب نکرده بودند.

یزدان پناه عنوان کرد: هم زمان با شیوع ویروس کرونا، کسب وکارهای مرتبط با گردشگری و خدمات سفر از این موضوع ضررهای زیادی دیدند، هرچند که در قالب مصوبات ستاد ملی کرونا گشایش مقطعی و محدود در ایام نوروز به وجود آمد اما این تصمیم نیز تأثیری بر رونق کسب وکارهای این حوزه نداشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، افزود: این استان دارای 162 مرکز اقامتی، رفاهی و پذیرایی با ظرفیت بیش از 1200 تخت است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به زیر 20 درصد رسید

ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به زیر 20 درصد رسید