مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-12پزشكي

کاهش خطاهای پزشکی با کمک طرح نسخه نویسی الکترونیکی


سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری حذف شدن اشتباه خوانش در نسخه پزشک را یکی از فواید طرح نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری حذف شدن اشتباه خوانش در نسخه پزشک را یکی از فواید طرح نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد و گفت: مسئله بدخطی برخی از پزشکان، جابجا نوشتن دوز دارو و دیگر خطاهای پزشکی به کمک این طرح از بین می رود.

محمود فروزنده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هر طرحی در ابتدا برای عادی شدن نیاز به زمان دارد، اظهار کرد: عادت کردن مردم و پزشکان به سیستم نسخه نویسی الکترونیکی زمان بر است که البته تا حدودی برای پزشکان عادی شده است.

وی با اشاره به اینکه اشکالات پزشکان درخصوص کار با این سیستم تقریبا به صورت لحظه ای پاسخ داده می شود، افزود: به علاوه برای عموم مردم نیز اطلاع رسانی از طریق نصب بنر، پوستر، رسانه ها و گروه های مجازی صورت گرفته است.

فروزنده با اشاره به اینکه ایرادات این طرح نسبتا برطرف شده است، یادآور شد: البته ممکن است ایراداتی در زیرساخت ها مانند قطع شدن اینترنت و مختل شدن سیستم ها رخ دهد که البته محدود است و اگر ایراداتی وجود دارد مربوط به کاربران است و باید با گذر زمان به این طرح عادت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خطاهای پزشکی با کمک طرح نسخه نویسی الکترونیکی

کاهش خطاهای پزشکی با کمک طرح نسخه نویسی الکترونیکی