مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-12اقتصادي

2 هزار و 382 فعالیت عمرانی برای نیازمندان قزوین اجرا شد


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال 99 در مجموع دو هزار و 382 فعالیت عمرانی شامل خرید، احداث، تکمیل و تعمیرات کلی و جزیی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان برای نیازمندان تحت حمایت اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از وابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، بیان کرد: یکی از ضروری ترین و در عین حال پرهزینه ترین نیازهای انسان، موضوع تامین مسکن مناسب است تا بتواند زیرساخت سایر ابعاد زندگی خویش را تأمین کند.

وی ادامه داد: آمادگی دارد تا در برنامه زمان بندی مشخص مشکل مسکن مددجویان برطرف نماید ولی از آنجا که هزینه های این اقدام سنگین و از طرفی اجرای این رویکرد مستلزم همکاری دستگاه های دیگر است، تلاش می کنیم با تعامل این رویکرد را سرعت ببخشیم.

حق گویان اعلام کرد: طی سال 99 در مجموع دو هزار 382 فعالیت عمرانی شامل خرید، احداث، تکمیل و تعمیرات کلی و جزیی با اعتباری بالغ بر  9 میلیارد تومان برای نیازمندان تحت حمایت اجرا شده است.

وی توضیح داد: طی این مدت برای خرید و ساخت 34 واحد مسکن بیش از 726 میلیون تومان، برای کمک به تکمیل و بهسازی 518 واحد مسکن بیش از پنج میلیارد و 751 میلیون تومان و برای کمک به تعمیر هزار و 830 واحد مسکن مددجویان بیش از سه میلیارد و 475 میلیون تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 382 فعالیت عمرانی برای نیازمندان قزوین اجرا شد

2 هزار و 382 فعالیت عمرانی برای نیازمندان قزوین اجرا شد