مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:302021-04-12سياسي

قدردانی مرکز رسیدگی به امور مساجد از وزیر بهداشت/ تابع نظرات کارشناسی شما هستیم


مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از مواضع و اقدامات دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه های مساجد در ماه رمضان تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از مواضع و اقدامات دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه های مساجد در ماه رمضان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرّحمن الرّحیم وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند بانیکوکاران است.

با سلام، درود و تحیّت محضر شریف وزیر خدوم و ولایی، جناب آقای دکتر سعید نمکی بدین وسیله مراتب سپاس، قدردانی و تشکّر خالصانه خود را از مجاهدت های جنابعالی، همکاران عزیزتان و تمامی اعضای کادر گرانقدر درمانی کشور تقدیم کرده و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن و بنا بر تجربه موفّق برگزاری لیالی قدر در ماه مبارک رمضان سال گذشته و همچنین برگزاری مراسم عزاداری محرّم همان سال در ایّام شیوع ویروس منحوس در شرایط خطیر کنونی را اعلام می داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مرکز رسیدگی به امور مساجد از وزیر بهداشت/ تابع نظرات کارشناسی شما هستیم

قدردانی مرکز رسیدگی به امور مساجد از وزیر بهداشت/ تابع نظرات کارشناسی شما هستیم