مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-12سياسي

تعطیلی جلسات ماه رمضان تهدیدی جدی برای سلامت معنوی جامعه است


مجمع علمی، تخصصی خانه مداحان اهل البیت (علیهم السلام) در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان 1400 بیانیه صادر کرد.

- مجمع علمی، تخصصی خانه مداحان اهل البیت (علیهم السلام) در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان 1400 بیانیه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع علمی، تخصصی خانه مداحان اهل البیت (علیهم السلام) در خصوص برگزاری مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان 1400 بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: باسمه تعالی ستاد محترم، مبارزه با در سال گذشته و در آستانه شب های قدر، بر لزوم بهره مندی این شورا از متخصصان معنوی و کسانی که ارزش ذکر و مناجات و دعا و توسل در برداشته شدن بلاها و شدائد را بدانند، تاکید جدی فرمودند.

اکنون پس از گذشت یک سال از این فرمایش مهم، ستاد ملی مبارزه با کرونا باید پاسخ بدهد که از چه متخصصان معنوی استفاده کرده و در مصوبات خود با کدام یک از چهره های معنوی و مذهبی مشورت کرده است! تردیدی نیست که هرگونه سهل انگاری نسبت به برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان، به سلامت معنوی جامعه ما ضربه خواهد زد و امیدواریم، هم اکنون که سلامت جسمی بخشی از مردم عزیز ما بر اثر ویروس کرونا به خطر افتاده است، شاهد به خطر افتادن سلامت معنوی جامعه اسلامی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی جلسات ماه رمضان تهدیدی جدی برای سلامت معنوی جامعه است

تعطیلی جلسات ماه رمضان تهدیدی جدی برای سلامت معنوی جامعه است