مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-12سياسي

باید و نبایدهای روزه داری در روزهای کرونایی


یک کارشناس تغذیه با اشاره به استمرار شرایط کرونایی در ماه مبارک رمضان، به تشریح مهمترین باید و نبایدهای تغذیه ای روزه داران در این ماه پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس تغذیه با اشاره به استمرار شرایط کرونایی در ماه مبارک رمضان، به تشریح مهمترین باید و نبایدهای تغذیه ای روزه داران در این ماه پرداخت.

نشاط احمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و ادای فریضه روزه داری در این ماه، در خصوص نکات و توصیه های تغذیه ای برای روزه داری در این ماه، گفت: در ماه مبارک رمضان هم مثل دیگر روزهای سال پیروی از برنامه غذایی متنوع و متعادل یعنی مصرف تمام گروه های غذایی به تناسب و به مقدار کافی جهت تامین نیازهای بدن توصیه می شود.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان هم مانند روزهای عادی سال، سه وعده غذایی سحری، افطار و شام را داریم و به هیچ عنوان حذف یکی از این وعده ها توصیه نمی شود و افراد برای تامین انرژی و مواد مغذی مورد نیاز باید هرسه وعده غذایی را در برنامه خود لحاظ کنند.

این کارشناس تغذیه از سحر به عنوان اصلی ترین وعده غذایی در ماه رمضان یاد کرد وافزود: از نظر تغذیه ای روزه گرفتن بدون صرف وعده سحری هرگز توصیه نمی شود، چرا که افرادی که بدون سحری روزه می گیرند دچار کمبود بیش از حد انرژی شده و سوخت ناقص چربی ها در بدن آنها منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای روزه داری در روزهای کرونایی

باید و نبایدهای روزه داری در روزهای کرونایی