مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 02:202021-04-12اقتصادي

پلمب 800 واحد صنفی پروتکل شکن در کهگیلویه


رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از ابتدای اعمال محدودیت های کرونایی تاکنون 800 واحد متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

- محمدطاهر طیب زادگان در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از آغاز محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان تاکنون بیش از 2 هزار مورد بازدید از صنوف و اماکن عمومی انجام شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات بیست و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همراهی نیروی انتظامی، صمت و اتاق اصناف نسبت به اعلام و نظارت بر تعطیلی کلیه مشاغل گروه های 4،3،2 برگزار و نظارت ها تشدید یافت.

این مسؤول ادامه داد: طی این بازدیدها بیش از 800 واحد صنفی اعم از کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی پروتکل شکن تعطیل و یا پلمب شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا گفت: در همین راستا و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت عمومی مردم در مواجهه با بیماری کرونا تعداد 56 واحد توزیعی مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: تعداد 143 واحد کارگاهیمتخلف نیز از سوی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه اخطاریه دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 800 واحد صنفی پروتکل شکن در کهگیلویه

پلمب 800 واحد صنفی پروتکل شکن در کهگیلویه