مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 22:002021-04-12سياسي

آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل کرونا در اهواز گفت: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد.

- حسن احمدی در حاشیه گشت نظارت ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در اهواز که دوشنبه شب انجام شد، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی اظهار کرد: جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد.

اصناف ضروری از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری اهواز، وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، اکیپ های بیست و چهار گانه در شرق و غرب اهواز متشکل از مراکز بهداشت، سازمان صمت، نیروی انتظامی و اداره اماکن، اتاق اصناف، شهرداری اهواز، جمعیت هلال احمر، سپاه و فرمانداری اقدام به اجرای گشت های مشترک کرده اند که در اولین روز، تذکرات و اخطارهایی داده شد و تعدادی از اصناف نیز پلمب شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز گفت: انتظار داریم گروه های شغلی غیرضروری با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز همکاری کنند تا بتوانیم این وضعیت را مدیریت کنیم و از این پیک خارج شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز

آغاز فعالیت اکیپ های 24گانه نظارتی در شهر اهواز