مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 21:552021-04-12سياسي

هیچ اداره ای حق تعدیل نیرو ندارد / لغو نامه اخراج نیروهای جهاد کشاورزی خوزستان


استاندار خوزستان در خصوص نامه اخراج برخی نیروهای سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: زندگی کارکنان ادارات با این آب باریکه و همین حقوق کم بسته شده است و تعدیل نیروی این افراد ظلم بزرگی است بنابراین به هر ترتیبی شده اعتبارات تامین می شود و به مدیران گفته .

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در خصوص نامه اخراج برخی نیروهای سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: زندگی کارکنان ادارات با این آب باریکه و همین حقوق کم بسته شده است و تعدیل نیروی این افراد ظلم بزرگی است بنابراین به هر ترتیبی شده اعتبارات تامین می شود و به مدیران گفته ام که هیچ اداره ای حق تعدیل نیرو ندارد.

قاسم سلیمانی دشتکی در خصوص نامه اخراج برخی نیروهای سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که برخی از آن ها 20 سال سابقه کاری داشته اند، اظهار کرد: بودجه بندی، تابع قواعدی است و عملکرد هر سال، مبنای بودجه سال بعد است.

زمانی که من به عنوان استاندار خوزستان منصوب شدم برخی ادارات هیچ اضافه کاری به کارکنان نداده بودند و استانداری که خود اداره حکومتی محسوب می شود و ناظر بر دیگر ادارات است، تنها دو سه ماه اضافه کار یا حق ماموریت به کارکنان داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا 60، 70 میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه کشور دریافت کردم و بین ادارات توزیع شد که مسکنی قوی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اداره ای حق تعدیل نیرو ندارد / لغو نامه اخراج نیروهای جهاد کشاورزی خوزستان

هیچ اداره ای حق تعدیل نیرو ندارد / لغو نامه اخراج نیروهای جهاد کشاورزی خوزستان