مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 21:102021-04-12اقتصادي

وضعیت مرگ و میر در خوزستان فاجعه است / 5 هزار فوتی کرونا تاکنون


در کل کشور 64 هزار فوتی بر اثر کرونا داشته ایم که 5 هزار مورد از این تعداد در خوزستان بوده است؛ خوزستان 5 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است اما تعداد فوتی های کرونا در خوزستان حدود 9 درصد فوتی های کشور است که عدد بالا و قابل توجهی است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در کل کشور 64 هزار فوتی بر اثر کرونا داشته ایم که 5 هزار مورد از این تعداد در خوزستان بوده است؛ خوزستان 5 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است اما تعداد فوتی های کرونا در خوزستان حدود 9 درصد فوتی های کشور است که عدد بالا و قابل توجهی است.

قاسم سلیمانی دشتکی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال 98 تاکنون، یک میلیون و 244 هزار نفر مشکوک به کرونا بوده اند که از این تعداد، 214 هزار بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تاکنون در استان خوزستان بیش از 5 هزار نفر به صورت قطعی بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده اند و یک هزار و 700 فوتی محتمل کرونا نیز داشته ایم که این وضعیت در خوزستان، فاجعه است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در کل کشور 64 هزار فوتی بر اثر کرونا داشته ایم که 5 هزار مورد از این تعداد در خوزستان بوده است؛ خوزستان 5 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است اما تعداد فوتی های کرونا در خوزستان حدود 9 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مرگ و میر در خوزستان فاجعه است / 5 هزار فوتی کرونا تاکنون

وضعیت مرگ و میر در خوزستان فاجعه است / 5 هزار فوتی کرونا تاکنون