مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-12اقتصادي

طرحی که چرخ تولید را می چرخاند


در راستای تحقق شعار سالجاری و حمایت از تولیدکنندگان، بانک صادرات روز گذشته از طرحی به نام محیا رونمایی کرد که با اجرای آن بسیاری از واحدهای تولیدی از فهرست مشتریان بدحساب شبکه بانکی خارج شده و می توانند دوباره از تسهیلات و خدمات نظام بانکی برخوردار شوند.

- در راستای تحقق شعار سالجاری و حمایت از تولیدکنندگان، بانک صادرات روز گذشته از طرحی به نام "محیا" رونمایی کرد که با اجرای آن بسیاری از واحدهای تولیدی از فهرست مشتریان بدحساب شبکه بانکی خارج شده و می توانند دوباره از تسهیلات و خدمات نظام بانکی برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال نیز برای چند سال پی در پی نامگذاری سال به تولید و عوامل موثر بر رونق آن اختصاص یافت و شعار سالجاری تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شد که در این راستا، نقش و حمایت بانک ها از تولید و تولیدکنندگان بیش از پیش پررنگ تر شده است و باید بخشی از برنامه های خود در سالجاری را به تامین مالی از تولید و مانع زدایی و پشتیبانی از آن متمرکز کنند.

در این راستا، وزیر اقتصاد در نامه ای به مدیران عامل بانک ها تاکید کرد که با توجه به لزوم حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال، باید نرخ های سود سپرده و تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار را به دقت رعایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که چرخ تولید را می چرخاند

طرحی که چرخ تولید را می چرخاند