مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-12پزشكي

تربت حیدریه در وضعیت قرمز کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به قرمز شدن وضعیت این شهرستان از 23 فروردین ماه از آمادگی این دانشگاه برای کنترل بیماری کرونا در موج چهارم خبر داد.

- حسین ابراهیمی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 60 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه بستری هستند.

وی به افزایش بخش های کرونا در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه اشاره کرد و افزود: مراکز 16 ساعته دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از 4 به 7 مرکز افزایش یافته است.

ابراهیمی پور افزایش تست های PCR به 450 نمونه در روز و افزایش تست های سریع را از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برای مقابله با موج چهارم کرونا در این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: فرض ما برای مبتلایان به کرونا این است که آن ها به گونه جهش یافته مبتلا شده اند.

وی همچنین به افزایش ظرفیت تخت های بستری در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 200 تخت اشاره کرد و گفت: افزایش تخت های ICU به 45 تخت از دیگر اقدامات این دانشگاه در موج چهارم کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی شهر تربت حیدریه خبر داد و عنوان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه این آمادگی را دارد تا در صورت بحرانی تر شدن اوضاع بخش های کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربت حیدریه در وضعیت قرمز کرونا

تربت حیدریه در وضعیت قرمز کرونا