مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 18:202021-04-12ورزشي

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نشریه اکیپ امروز در گزارشی خبر از تحرکات لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ داده است.

علیرغم اینکه ستاره برزیلی در مورد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پیشرفت قابل توجهی داشته، - لیونل مسی همچنان به تلاش خود برای ترغیب نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، نشریه اکیپ امروز در گزارشی خبر از تحرکات لیونل مسی برای بازگشت نیمار به نوکمپ داده است.

علیرغم اینکه ستاره برزیلی در مورد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن پیشرفت قابل توجهی داشته، لیونل مسی آرژانتینی به تلاش خود برای متقاعد کردن نیمار برای بازگشت به بارسلونا ادامه می دهد.

مدیران پاریس از سال گذشته مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیمار 29 ساله را آغاز کردند، اما با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی این مذاکرات روند کندی به خود گرفته است.

آنها ابتدا سعی کردند نیمار را متقاعد کنند که در جریان تمدید قرارداد مانند سایر بازیکنان گروه درخواست کاهش حقوق را قبول بکند.

اما نیمار چنین درخواستی را قبول نکرده و همچنین در انتظار برای روشن شدن وضعیت کیلیان امباپه، دیگر ستاره پاری سن ژرمن در آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!

لیونل مسی بیخیال نیمار نمی شود!